يك آرايشگر خوب بايد: با سلام و احوالپرسي به مشتريان و خوشامدگويي و آسودگي خاطر آنها را جلب كند.
قرار ملاقات بگذاريد و از منتظر ماندن مشتري خودداري كند.
دقيقاً بفهميد مشتري از قرار ملاقات و مشاوره خود چه مي خواهد.
موها را بشويد و حالت دهد.
موها را كوتاه كرده و حالت دهد.
موها را رنگ ، فر يا صاف كند ، با خيال راحت با محصولات شيميايي كار كند.
در مورد مشكلات جزئي مو يا پوست سر توصيه كند.
پرداخت ها را انجام دهد.
با روندهاي جديد همراه باشد.
براي دستيابي به توسعه مداوم شخصي (CPD) به طور مداوم آموزش ببيند.
از محصولات جديد آگاه باشد ، گاهي اوقات در دوره هاي كوتاه توليدكنندگان شركت كند.
در جهت توسعه مهارت هاي پيشرفته در رنگ آميزي ، پرمينگ ، ارزيابي و تكنيك هاي اصلاحي تلاش كند.
يك كارآموز در آرايشگاه نيز بايد:
پس از استفاده ، لباس و حوله ها را براي شستن لباس مرتب كند.
سالن را تميز و مرتب نگه دارد.
هنگام ورود و خروج از سالن به مشتريان در گرفتن كت و كيف كمك كند.
براي مشتري ها چاي يا قهوه درست كند.
با تحويل تجهيزات به آرايشگران كمك كند.
در هنگام كار ، سبك شناسان باتجربه را مشاهده و از آنها بياموزد.
بهترين سالن زيبايي در غرب تهران خدمات خود را با كيفيت و قيمت مناسبي به عزيزان ارائه مي دهد.